به این صورت که باید به سامانه اینترنتی این اداره مراجعه نمود، و از مراجعه حضوری پرهیز نمود زیرا از پاسخ به هرگونه مراجعه حضوری به این اداره خودداری می گردد. ثبت شرکت هانا خدماتی مانند ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت ها ، ثبت برند و علامت تجاری، خرید و فروش شرکت و همچنین فروش برند آماده را در سریعترین زمان ممکن و با هزینه مناسب به شما ارائه میدهد. موسسه حقوقی ثبت نوول افتخار دارد با استفاده از توان بالای کادر مجرب خود ، در کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات حقوقی و ثبتی لازم را جهت ثبت شرکتها در کرج و تمام شهرهای کشور ، ثبت شرکت بین المللی ، ثبت برند و علامت تجاری ،ثبت طرح صنعتی به عمل آورد. در شرکت های با مسئولیت محدود و موسسات نیازی به انتخاب روزنامه نیست و در شرکت های سهامی خاص می بایست یکی از روزنامه های کثیرالانتشار ذکر شده در این قسمت جهت آگهی های شرکت انتخاب شود.
شماره ای که جهت ثبت شرکت در نظر گرفته شده و تاریخ ثبت آن و محل و اقامتگاه شرکت با تعیین نام و نوع آن و موضوع شرکت. پس از آن با استفاده از کد ثبت شده شرکت می توانید یک آگهی نیز در روزنامه رسمی به چاپ برسانید. در این بخش اطلاعاتی مثل اطلاعات هویتی، آدرس پستی و اطلاعات تماس افراد باید ثبت شود. همچنین اطلاعات دیگری همچون میزان سهام و مسئولیت هر کدام از آن ها تعیین می شود.
در غیر این صورت هرگونه مغایرت در ثبت سامانه و مدارک ارسالی به اداره مربوطه باعث برگشت کار و توقف ادامه روند متقاضی می شود. دانستن این اطلاعات سبب می گردد که شخص متقاضی به راحتی بتواند نسبت به ثبت شرکت در سامانه اداره ثبت شرکت ها اقدام نماید. مراجعه حضوری متقاضیان ثبت شرکت و موسسه و ثبت تغییرات مربوط به آنها ، علاوه بر اینکه برای این متقاضیان وقت گیر و هزینه بر بود، با تجمع این افراد در ادارات ثبت شرکت ها و درخواست های متعدد آن ها موجب کندی انجام روند امور ثبت شرکتها و موسسات در این ادارات نیز بود. به همین دلیل، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که اداره ثبت شرکت ها از زیر مجموعه های آن می باشد، اقدام به راه اندازی سامانه ای نمود که امروزه تحت عنوان سامانه جامع ثبت شرکتها شناخته می شود.
تنظیم و ثبت صورتجلسه شرکتها و تغییرات شرکتها چگونه است؟
در مجامع عمومی عادی، حضور همه سهام داران و مدیران الزامی بوده و بنابراین از چنین مجامعی می توان برای تبادل نظر و تصمیم گیری در مورد موضوعات مهم مربوط به امور داخلی شرکت، فرصت ها، اهداف و سیاست های کلی استفاده کرد. برای استعلام شرکت مورد نیاز و ضروری است ، با داشتن یکی از این 3 مورد می توان در صورت وجود داشتن آن شرکت اطلاعات کلی که در ثبت برند تجاری ابتدا توضیح داده شد را بدست آورد و به بیان بهتر می توان شناسنامه شرکت را مطالعه نمود. تمامی مواردی که ذکر گردید در انتها برای شما نمایش داده خواهد شد ، پس بررسی و پذیرش نهایی باید منتظر تایید نام های درخواستی باشید . با توجه به حوزه فعالیتی موضوعی دقیق باید تنظیم گردد و در نظر داشته باشید برخی از موضوعات نیازمند به ارائه مجوز می باشند .
انحلال به منزله پایان عمر شرکت و عدم ادامه فعالیت می باشد که اعضا اقدام به ثبت انحلال می نمایند،برای اقدام به انحلال ابتدا می بایست یک نفر به عنوان مدیر تصفیه تعیین و معرفی گردد که وظیفه آن رسیدگی به امور شرکت همزمان یا بعد از انحلال و تقسیم دارائی و سرمایه میان سهامداران می باشد. پرداخت هزینه جهت ارسال روزنامه و انتشار آن در روزنامه رسمی کشور. پس از مراجعه به لینک بالا استان و شهر را وارد کرده و با وارد کردن شناسه ملی شرکت به مرحله بعد خواهید رفت. مثلا اگر اعضا هیئت مدیره طی یک صورتجلسه تغییر کرده اما ثبت نشده باشد کماکان هیئت مدیره قبلی مسئولیت دارند. انجام هریک از این تغییرات بدون ثبت رسمی آن ها وجاهت قانونی ندارد. از طریق این سایت میتونید به موجود بودن شرکت پی ببرید ، ilenc.ir مراجعه کنید .
- چنانچه نامی قبلاَ در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسیده باشد دیگر قابلیت ثبت در آن اداره ی محترم را ندارد.
- در عصر حاضر اینترنت جایگزین تمام روش های سنتی شده است.به طوری که در زمینه های اداری نیز، امروزه تمام ادارات و سازمان ها دارای سایتهایی هستند که سهولت کار متقاضیان را مد نظر دارند.
- فرم های اجرائیه اسناد رسمی نظیر تقاضای صدور اجرائیه چک، تقاضای صدور اجرائیه مهریه و تقاضانامه صدور اجرائیه سند رهنی از طریق این بخش از سایت سازمان ثبت اسناد و املاک، قابل دریافت می باشد.
- اگر بعد از خواندن این مقاله، سوال یا ابهامی در خصوص سامانه ثبت شرکتهابه نشانی irsherkat.ssaa.ir داشتید هم می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سامانه ها تماس بگیرید.
علاوه بر اینکه باید در مرحله ثبت، کارمزد و تعرفه خاصی را بپردازید، آماده کردن مدارک لازم برای ثبت و هزینه روزنامه نیز بر عهده مالک یا مالکان شرکت خواهد بود. چون در صورت بروز مشکل در مراحل ثبت، تاجر مجبور خواهد بود که تمام این هزینه ها را از اول بپردازد، داشتن یک وکیل در این موضوع به تاجر کمک می کند که سرمایه خود را از دست ندهد. شرکت ثبت فوری با داشتن مشاوران و وکلای ماهر در زمینه تاسیس شرکت به تاجران کمک می کند. شما می توانید بعد از آمادگی کامل برای ثبت کردن کمپانی خود، از طریق شماره های درج شده در سایت با شرکت ثبت فوری تماس بگیرید. نام شرکت ، شناسه ملی شرکت و شماره ثبت شرکت سه رکن اصلی جهت استعلام شرکت توسط سامانه اداره ثبت شرکتها به شرح فوق می باشد.
به طور خلاصه با ثبت شرکتها شما میتوانید با تجمیع نیرو و سرمایه و توان و تخصص، بهتر به اهداف تجاری و اقتصادی دست پیدا کنید زیرا همیشه کار جمعی بهتر از تکروی نتیجه میدهد. از سایر شرایط ثبت شرکت در اهواز که باید بدانید این است که اتباع خارجی نیز میتوانند در ایران شرکت ثبت کنند اما نمی توانند مالکیت صد در صد داشته باشند. در حقیقت این افراد کارکرد یک شرکت را اجرا میکنند بدون اینکه فعالیت آنها رسمی باشد. ثبت شرکت خدماتی را می توان با هزینه ای بسیار کمتر از هزینه ثبت سایر کمپانی ها انجام داد.
مجمع عمومی عادی شرکت
در این صفحه بر روی سربرگ تاسیس شخصیت حقوقی کلیک کرده و گزینه پذیرش درخواست تاسیس شخصیت حقوقی را فعال نمایید. به منظور ثبت اینترنتی صورت جلسه تغییرات شرکتو مواردی از این قبیل، بخشی تحت عنوان (ثبت صورت جلسه تغییرات) در سامانه جامع ثبت شرکتها پیش بینی گردیده تا مسئول مربوطه شرکت یا موسسه با مراجعه به آن بخش بتواند برای ثبت صورت جلسه تغییرات انجام گرفته، ثبت درخواست نموده و درخواست خود را پیگیری نماید. در قسمت مرکز مالکیت معنوی سایت اداره ثبت اسناد و املاک، پیگیری ثبت تغییرات شرکت کلیه امکانات مربوط به ثبت مالکیت های فکری و استعلام های مربوط به آن برای کاربران این حوزه فراهم شده. در ادامه به توضیح امکانات این بخش از سایت سازمان ثبت اسناد و املاک می پردازیم. بخش میز خدمات الکترونیک، مهم ترین بخش سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک می باشد. دلیل اهمیت این بخش آن است که امکان درخواست اینترنتی بسیاری از امور ثبتی از جمله ثبت شرکتها، ثبت اختراع و طرح صنعتی، استعلامات ثبتی و اجرای اسناد رسمی از طریق این بخش، امکان پذیر می باشد.
در گذشته، متقاضیان ثبت شرکت و موسسه های غیر تجاری باید برای ثبت شرکت یا موسسه مورد نظر خود حضورا به اداره ثبت شرکت های حوزه آن شرکت یا موسسه مراجعه نموده که این امر علاوه بر اینکه عملی وقت گیر و هزینه بر بود، موجب کندی انجام روند امور ثبت شرکتها و موسسات در این ادارات نیز بود. می باشد که همگی این مشخصات درون سامانه اداره ثبت شرکتها به ثبت رسده و … شده را به همراه رسید پذیرش در پاکت مخصوص برای اداره ثبت شرکت ها ارسال نمایید. درخواست ثبت صورت جلسه تغییرات شرکت نیز تنها از طریق این سامانه انجام می گیرد. موسسه خدمات اداری کاج با شماره ثبت با علامت تجاری ثبت شده، یک استارتاپ مشاوره خدمات اداری است، مشاوره به مدیران و کارآفرینان عزیز در داخل و خارج از کشور برای اجرایی نمودن ایده های خود با بهترین کیفیت و طبق آخرین قوانین کشور.
وقتی اطلاعات نهایی به طور کامل و با دقت توسط متقاضی وارد رایانه شد، رایانه تایید پذیرش را به متقاضی نشان می دهد که متقاضی باید به دقت آن را مطالعه کند. از این جا به بعد شما همواره می توانید با ورود اطلاعات در سامانه ی اینترنتی و دریافت کد رهگیری از طریق همین سامانه، تصمیمات اخذ شده را دنبال نموده و از محتوای آن مطلع شوید. لذا از قابلیت های سودمندی که با ثبت نام کردن اینترنتی به دست می آید استفاده از همین فهرست پیگیری است که می توان به راحتی بدون مراجعه ی حضوری، پیگیر پاسخ درخواست خود شد. در مرحله نهایی، لازم است که شعبه و روزنامه کثیر الانتشار شرکت را مشخص کنید و در نهایت بر روی گزینه ثبت کلیک کنید تا تمامی مراحل ثبت شرکت از طریق این سامانه به انجام رسد. پس از ورود به صفحه اصلی سایت ثبت شرکت ها، از طریق بخش خدمات الکترونیک بر روی گزینه «ثبت شرکت ها» کلیک نمایید و سپس بر روی گزینه تاسیس شخصیت حقوقی کلیک نمایید.
حوزه فعالیت از قبل باید تعیین شده باشد و در این مرحله فقط در سایت ثبت شود. پس از ثبت اطلاعات عمومی شرکت، باید اطلاعات مربوط به متقاضی را تکمیل کنید. اطلاعات شخصی مانند نام و نام خانوادگی و دیگر مشخصات هویتی باید تکمیل شود. حداقل سرمایه باید در ثبت شرکت رعایت شود ، چنانچه در اکثر شرکت ها یک میلیون ریال است ثبت شرکت و لازم به ذکر است سرمایه نقدی ، غیر نقدی باید مشخص گردد . اطلاعاتی از جمله وضعیت شرکت ، نام ، آدرس ، نوع شرکت ، تاریخ ثبت شرکت ، کدپستی و … برای شما به نمایش گذاشته می شود . در این مرحله، گروه و زیر گروه فعالیت شرکت را مشخص نموده و توضیحات مربوط به آن را در کادر تعیین شده درج نموده و دکمه ثبت را بزنید.
خدمات ثبتی تکسفیر
مدارک شناسایی اعضا و سهامداران شرکت و میزان سهم هرکدام، اوراق شرکت بخصوص اساسنامه و از مهر ماه سال 1400 شماره ثنا نیز نیاز است. حال باید نوع صورتجلسه ( مجمع عمومی عادی، مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده، مجموع عمومی فوق العاده یا صورتجلسه هیئت مدیره ) و نوع تصمییم را انتخاب و بقیه اطلاعات را تا انتها انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه با شماره تماس های موجود در داخل سایت تماس حاصل فرمایید . برای کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید . جهت کسب اطلاعات با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید . برای استعلام موارد مورد نظرتون باید یه سایت مالکیت معنوی مراجعه کنید .