Content
این امر به طرز شگفتانگیزی در مبارزات بازاریابی به شما کمک خواهد کرد. شما زمانی را برای نوشتن یک برنامه تجاری صرف کردهاید، سپس ماههای طولانی به تحقیقات در بازار، ارائه نمونههای اولیه و تجزیه و تحلیل رقبای خود پرداختهاید و در نهایت آماده هستید تا طرح را به یک تجارت سودآور تبدیل کنید. ج- در اقدام نوع سوم نسبت به شرکتهای با تابعیت خارجی بنحو شرکتهای با تابعیت ایرانی عمل می شود و در دفتر مخصوص شرکتهای خارجی منعکس می شود.
- ثبت شرکت با راهکارهای ما آسان می شود ، با قسمت تماس آنی پایش که در پایین سایت آمده با ما تماس بگیرید و از ما راهکار بخواهید.
- استفاده از کلماتی از قبیل ایران، کشور، ملی ، ملت در نامهای پیشنهادی به دلیل جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی پذیرفته نمی شود.
- یکی دیگر از نکاتی که در مورد انتخاب اسم نیز مورد توجه قرار می گیرد این است که اگر کاربران در قسمت دایرکت اینستاگرام با پیجی به تبادل پیام بفرستند و یا به عبارتی چت کنند، اسم پیج در لیست دایرکت ها ظاهر می شود و نه نام کاربری.
- البته این زمان با توجه به قوانین روز اداره مالکیت صنعتی و علائم تجاری می تواند متغیر باشد .
در نظر اول لوگوی شرکت خودروسازی تویوتای ژاپن شبیه یک گاوچران است که کلاه بزرگی بر سر گذاشته است، اما در واقع این لوگو سه شکل بیضی است که قلب مشتری، قلب محصول و پیشرفتهای تکنولوژیکی و فرصتهای بیحد و مرز تویوتا را ترسیم میکند. در زبان ژاپنی «Toyo» به معنای «فراوانی» و «ta» به معنای برنج است. بسیاری از صاحبنظران بر این عقیدهاند که با جهانی شدن برندها، گرایش عمومی بیشتر به سمت و سوی طرحهای مشرق زمین سوق پیدا کرده است و طبق تحقیقات، 68 درصد شرکتها تمایل دارند تا لوگویشان را از شکل زاویهدار به گرد تغییر دهند. بهتر است آندرلاین را در بین دو کلمه اسم قرار دهید و به نوعی نقش جداکننده کلمات را بر عهده آندرلاین بگذارید. به این صورت می توانید از نام خانوادگی خود بهترین استفاده را بکنید.
۲ مطمئن شوید که اسم برند شما املای راحتی دارد
بر این اساس مدیریت نام تجاری عبارت است از یک تیم که برای به تصویر کشاندن جهانی که می خواهند آن را از طریق نام تجاری خود بسازند زمان و تلاش بسیار صرف کنند. Oct 8, 2017 — برای انتخاب اسم برند خارجی منابعی وجود دارد که در این مقاله به توضیح آنها پرداختهایم. حتما این مقاله را مطالعه نمایید و از این کلیدها استفاده نمایید. بهترین اسامی خاص برای برند، به عنوان یک نتیجه محرمانه و به یاد ماندنی میباشند. در مورد احساساتی که میخواهید مشتری خود را با آن تحت تاثیر قرار دهید، فکر کنید.
البته برای طوفان فکری روشهای دیگری هم وجود دارد، مثلاً شما میتوانید انتخاب اسم برند را از روی چند دستهبندیهای انجام دهید. این سه عامل تمام اهداف شرکت شما را به تصویر میکشند و هر کاری که قصد انجام آن را دارید تحت تأثیر قرار میدهند (از جمله انتخاب اسم برند). هنگامی که به هویت بنیادین برندتان پی بردید، نوبت این است که رقبا را تجزیه و تحلیل کرده و بفهمید نقاط اشتراک و تمایز شما نسبت به سایرین چیست؟ تفاوت شما با رقبایتان میتواند برای انتخاب اسم برند به دردتان بخورد.
نامگذاری برای شرکت تازه تاسیس شما ممکن است کاری جزئی به نظر برسد اما درواقع یکی از مهمترین و با ارزشترین جنبههای کسبوکار شما است. این نام در سالهای آینده تصویر برند شما را میسازد و باید آن را در ابتدا درست انتخاب کنید. علاوه بر این در بالای اوراق ارائه شده نیز نام شرکت را با توجه به نوع آن نوشته و امضاء می شود که باید مورد تایید و موافقت مدیر کل و یا معاون و یا رئیس اداره مربوطه واقع شود که در بالای اوراق نظر خود را اعلام می دارد. چون در قسمت تعیین نام کنترل اسامی کلیه شرکتها و موسسات غیر تجاری که در ایران به ثبت می رسند مورد بررسی است.
منظور از اسم خلاقانه ، اسمی است که با دیگر اسامی از قبل به ثبت رسیده تفاوت داشته و با در نظرداشتن موضوعات فعالیت انتخاب شده باشند . امروزه انتخاب نام برای برند باید جزو موارد خاص و ویژه در ثبت یک علامت تجاری تلقی شود . در این بین اکثر متقاضیان ثبت برند در کشور به سمت اسم های هنری خاص رو آورده اند ثبت شرکت در تهران . زیرا با توجه به خاص بودن اسامی و زیبا بودن آن ها می تواند به راحتی خود را بین افراد در جامعه نمایان کرده و در ذهن دیگران ماندگار شود . انتخاب اسم برند میتواند فرآیندی خستهکننده و طولانی باشد؛ بعضی از برندها برای پیدا کردن یک اسم عالی در طی 6 ماه، بیش از 2000 اسم مختلف را بررسی میکنند!
۱۳- نامی انتخاب کنید که غیر از خودتان برای دیگران نیز دارای معنا و مفهموم باشد. ۶- چه به تنهایی چه با دیگر اعضای گروه از پروسه طوفان فکری استفاده ثبت برند تجاری کنید. یعنی تمامی پیشنهادها، حتی آنها که به نظرتان جالب نبوده یا بی معنی و مسخره هستند را بپذیرید و سپس یک به یک گزینهها را حذف کنید.
در این قسمت به چند نمونه از اسامی قابل انتخاب برای برند اشاره می کنیم . ارائه کارت بازرگانی چنانچه در برند از حروف لاتین استفاده شده باشد. ارائه رونوشت کارت بازرگانی چنانچه در برند از حروف لاتین استفاده شده باشد. چون اگر برندتان را ثبت نکرده باشید از نظر قانونی هیچ حقی نسبت به آن اسم ندارید.
سایت تولید اسم آنلاین انگلیسی Fantasy Name Generator
جیمز اول اسکاتلند، حامی هنر و یک حاکم پر انرژی بود. در اولین مرحله به سایت معرفی شده توسط سازمان ثبت و اسناد کشور وارد شوید و نام های مشابه را بررسی و استعلام بگیرید. پس از آن باید وارد سایت مالکیت معنوی سازمان املاک و اسناد کشور شوید و فرم های مربوطه را تکمیل می کنید.
برای رسیدن به اسم مناسب و زیبا ، اول باید داستان برند خود را کشف نموده باشید – داستانی که بهترین نما از برند شما باشد. یک کسب و کار جدید آغاز نمودهاید و نیاز به نام ؛ لوگو و وبسایت دارید. نام برند میتواند زمینه مناسبی برای توسعه کسب و کار و ایجاد برند زیرمجموعه Sub-Brand باشد . و- در مورد تاسیس شركتهای تعاونی در مرحله نهائی این گونه پرونده ها به قسمت تعیین نام فرستاده می شود كه در این قسمت نام شركت تعاونی و شماره ثبت و تاریخ ثبت آنها در دفاتر مربوطه وارد و به قسمت بایگانی شدن فرستاده می شود.
ر- دیگر اقداماتی که در قسمت تعیین نام صورت می گیرد با توجه به کثرت شرکتهای ثبت شده در ایران تعیین شماره ثبت شرکتها می باشد. استفاده از اسامی خاص اصیل ایرانی هم افتخار آمیز و باشکوه است و هم میتواند توصیفی از پیگیری ثبت تغییرات شرکت شرکت شما باشد. آیا مشتریان شما قشر خاصی از جامعه هستند؟ با دقت به این موضوع فکر کنید. سن، جنس، تحصیلات و قهوههای مورد علاقه آنها را در نظر بگیرید. هنگام فکر کردن روی اسم کافهها، این نکته را بخاطر بسپارید.
گردی با نزدیک بودن، صمیمی بودن و هماهنگی ارتباط دارد. در مقابل، اشکال زاویهدار نشاندهنده انرژی، محکم بودن و قدرت هستند. لوگوی مطلوب فرهنگهای مشرق زمین، گرد است و در فرهنگ غربی لوگوهای زاویهدار بیشتر مورد توجه قرار میگیرند. در واقع این گونه است که لوگو یک نماد و علامت بوده و نمایانگر یک سازمان و محصول هم هست و معادل فارسی «لوگو» و آرم را «نشانه» قرار دادهاند و نشانهها ممکن است حرف، عدد، تصویر، طرح گرافیکی یا ترکیبی از آنها باشند. یک آرم نمایانگر حجم زیادی از اطلاعات است که در بیان بصری، متراکم و فشرده شده است؛ به همین دلیل در طول تاریخ، از نمادها و نشانهها که دارای هویتی بصری هستند، به عنوان ابزاری برای ایجاد ارتباط استفاده شده است. آرم یک سازمان باید مروج بصری آن باشد؛ هویتی که به آسانی و به سرعت قابلتشخیص باشد.
البته توجه داشته باشید که اسم هرچه کوتاه تر باشد بهتر است بنابراین از دادن شاخ و برگ اضافی به اسم بپرهیزید. نام این کمپانی انگلیسی تولید کننده ی خودرو های اسپورت، برگرفته از نام یکی از موسسانش به نام لیونل مارتین است. کلمه استون نیز به پیست مسابقه ی Aston Hill در نزدیکی استون کلینتون بر می گردد که اولین خودروی ساخته شده ی این کمپانی در آنجا تست شده است. لکسوس نام یک شرکت خودروساز ژاپنی است که از کلمه لوکس به معنای کانون گرفته شده است. عملکرد سرویس BizNameWiz هم مشابه NameMesh می باشد. در این سرویس بعد از وارد کردن کلید واژه های مورد نیاز، سیستم به صورت خودکار نام های تصادفی را انتخاب می کند.