Content
برای خرید محصولات و لباسهای زیر میتوانید با توجه به بودجه خود از بین برندهای ایرانی یا خارجی بهترین نمونههای را انتخاب کنید. امروزه برندهای ایرانی نیز محصولات بسیار با کیفیتی تولید میکنند که با قیمتی مناسب نسبت به نمونههای خارجی در دسترس هستند. یکی از اولین فروشگاههای زنجیرهای که در ایران شروع به فعالیت کرده است و توانسته ثبت شرکت است با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مقرون به صرفه پوشش ایرانی را با مد جهانی تطبیق دهد، برند ایرانی ماکسیم بوده است. طراحیهای مدرن و تطبیق آن با فرهنگ ایرانی باعث شده است پوشاک ماکسیم در سطح جهانی نیز مطرح باشد. تولید محصولات راحت، سالم و زیبا به خصوص در حوزه لباسزیر و جوراب همواره یکی از دغدغههای مصرفکنندگان است.
تعیین نام هرشخصیت حقوقی همراه با ثبت هر شرکت یا موسسه منوط به رعایت کلیه قوانین و دستورات مربوطه و مورد نیاز اخذ مجوزهای لازم و ارائه کلیه مدارک ثبت شرکت خواهد بود. به موجب همین امر ما در این مقاله تلاش بر آن داریم تا دراین خصوص ثبت برند تجاری مطالبی را ارائه نماییم.ثبت شرکت ایلیااماده ارائه خدمات به متقاضیان محترم می باشد تا انتهای مقاله همراه ما باشید. به عنوان نمونه برند باید فاقد کلمات غیر متعارف باشد و از چارچوب و قواعدی خاص برای انتخاب نام برند بهره گیرید .
- ترکیه همیشه نقش مهمی در تبادلات بین شرق و غرب جهان داشته است.
- لوگوی آن در نوع خود متمایز است را در خود دارد و شرکت در حدود ۲ میلیارد دلار در سال درامد دارد.
- جالب است بدانید که نام گذاری برند به اسم «جوراب معلم» به خاطر این دلیل بود که در آن دوران جوراب های نازک زنانه بیشتر از طرف معلم ها استفاده میشدند.
- این افراد احترام زیادی برای هوشیاری و مراقب بودن قائل بودند.
- کمپانی ایندیتکس یک مجموعه بزرگ نساجی و طراحی اسپانیایی و بزرگترین گروه مد جهان است، که به غیر از زارا، مالک برندهای دیگری، مانند ماسیمو دوتی، پول اند بر، اویشو، اوترکه، استرادیواریوس و برشکا نیز میباشد.
در سال ۱۹۴۰ به آلمان رفت و به استخدام لوسیان لیلانگ درآمد. هدف شما در انتخاب اسامی خاص برای برند یک مفهوم است که با تعداد زیادی از اسامی روبرو است. یک تصویر بصری ایجاد کنید که مخاطبان شما به آسانی بتوانند آن رابه یاد بیاورند.
۴ برند لباس زنانه دولچه گابانا Dolce & Gabbana
به همین دلیل شرکت اپل که در ابتدا قرار بود نامش ماتریکس الکترونیک باشد به نام اپل کامپیوتر و سپس به اپل تغییر پیدا کرد. نام اپل یک پیشنهاد ساده بود که مطرح شد و همه آن را قبول کردند. برای انتخاب اسم خلاقانه برای برند خود مثل همیشه می توانید بر تجارب و سابقه برندسازی مشاوران موسسه حقوقی ما تکیه کنید . ما شما را در راه انتخاب بهترین و خلاقانه ترین نام برای برند یاری خواهیم کرد . شما هم چنین می توانید با ایجاد یک طرح ذهنی و برانگیختن احساسات بصری و یا اشاره به یک خاطره و نمادی قدیمی مشتریان خود را تحت تاثیر قرار دهید . برای شروع این امر می توانید با اشاره به یک نقشه ذهنی در رابطه با حرفه خود آغاز کنید.
طراحیهای خلاقانه این برند تولیدکننده لباسهای اسپرت و مدرن، هماهنگی محصولات با یکدیگر، تنوع در رنگبندی از ویژگیهای اصلی محصولات است. از آنجایی که رضایت مشتری اولین اولویت برند ایرانی RNS است در انتخاب مواد اولیه برتر دقت زیادی به خرج داده میشود. در تمام مراحل دوخت همه استانداردهای مربوط به کنترل کیفیت مدنظر قرار داده میشود.
شرکت لویی ویتان، برای شش سال متوالی (۲۰۰۶–۲۰۱۲) به عنوان با ارزشترین نام تجاری در زمینه کالاهای لوکس در جهان شناخته شده است. برندهای پوشاک فعال در داخل ایران از کشورهای بسیاری به ایران سفر کردهاند، کشورهایی مثل ترکیه، اسپانیا و ایتالیا. این کشورها همگی در زمینهی فشن و پوشاک سابقهی دراز مدتی دارند و حرفهای بودنشان در زمینهی فشن از ویژگیهای مهمشان به حساب میآید. اما این تنها برندهای خارجی نیستند که در ایران فعالیت میکنند! در سالهای اخیر صنعت فشن و پوشاک ایران پیشرفت بسیاری داشته و برندهای ایرانی توانستهاند کیفیت و خلاقیت خود را به رخ بکشند.
این شرکت طیف وسیعی از کالاهای لوکس را تولید و ارائه مینماید. از محصولات این برند می توان به کالاهای چرمی، لباسهای آماده، کفش، ساعت، طلا و جواهر، لوازم جانبی، عینک آفتابی، انواع کیف و چمدان، نوشتافزار و کتاب اشاره کرد. معروفیت برند Penti در ایران به جورابها و پاپوش هاییست که با مواد اولیه مرغوب و طراحیهای زیبا در ترکیه ساخته میشوند. پنتی از سال ۱۹۵۰ علاوه بر پاپوشها در زمینه تولید لباس زیر و لباسهای ساحلی فعال است. پنتی محصولاتش را علاوه بر ایران به ۳۴ کشور دیگر صادر میکند.
استفاده از الگوی ساخت اسم شرکت نام تجاری استعارهای
حتی اگر تمامی اسامی انتخابی شما از قبل رزرو شدند، ناامید نشوید! ممکن است انتخاب اسم برند یک فرآیند طولانی و سخت باشد، اما قطعاً ارزشش را دارد؛ چون شما قرار است برای سالیان دراز تمام زمان و پول خود را برای برند کردن این اسم هزینه کنید. البته استثنایی در اینجا وجود دارد؛ اگر یک سلبریتی هستید دیگر وضعیت فرق میکند پیگیری ثبت تغییرات شرکت و انتخاب اسم برند از روی نام خانوادگی اتفاقاً خیلی هوشمندانه است؛ چون شهرت اولیه را دارید، هزینههای برندینگ را بهشدت کاهش پیدا میکند. بسیاری از سلبریتیها معروف دنیا مثل کایلی جنر (برند محصولات آرایشی) و در ایران مثل لیلا اوتادی (برند عطر و ادکلن) اسم خود را به عنوان نام تجاری برندشان انتخاب کردهاند.
قدیمیترین و مشهورترین کالای تولیدی این شرکت، تیشرتهای یقهدار آن، میباشد! این شرکت، با نشان کروکودیل سبز، که در طرح لوگوی آن است، شناخته میشود. نشان کروکودیل از نام مستعار بنیانگذار شرکت، رنه لاکست، گرفته شدهاست، که این نام، بدلیل سرسخت بودن، به وی اطلاق میشد. کیت اسپید طراح مد و کارآفرین اهل ایالات متحده آمریکا بود. او کار خود را با کشیدن یک طرح اولیه از یک کیف بر روی کاغذ شروع کرد و بعدها صاحب کمپانی میلیونی دلاری اسپید شد.
۱) نوآوری و انتخاب پارچه مناسب برای لباس که تاثیر زیادی در اندازه تن شدن شلوارها و لباس ها داشت. به مرور برند ماوی این شلوار ها را در رنگ های مختلف برای پسران و دختران به وجود آورد که طرفداران این شلوار های جین رنگی چندین برابر شد و امروزه همه برند ماوی را با نام شلوار های جین مخصوصش می شناسند. این شلوار ها قابلیت دیگری نیز داشتند که قابلیت آنها این بود که با هر لباس و استایلی به روایتی ست می شوند و استایلی شیک را برای هر فرد با خصوصیات مختلف به وجود می آورد. شعار برند ال سی وایکیکی “همه مستحق خوشپوشی هستند” است و همین فلسفه، پایه و اساس مدل ذهنی این مجموعه و طراحان این برند است.
محصولات هرمس عبارتاند از چرم، لوازم جانبی، عطر، لوازم لاکچری و پوشاک. لوگوی مخصوص آن که از سالهای ۱۹۵۰ استفاده میشود یک کالسکه و اسب را نشان میدهد. گوچی ، نشان تجاری ایتالیایی در صنعت مد و کالاهای چرمی است، که متعلق به گروه گوچی میباشد، که خود زیرمجموعهای از شرکت فرانسوی کرینگ بهشمار میآید. شرکت گوچی در سال ۱۹۲۱ توسط گوچیو گوچی که طراح لباس بود، تأسیس شد. امروزه دفتر مرکزی این شرکت، در شهر فلورانس، ایتالیا قرار دارد.
تا قبل از این لباس ها برای هر فردی به صورت جدا دوخته می شد و روش سایزبندی استاندارد وجود نداشت. روشی که او اختراع کرد در دنیا توسط سایر شرکت ها مورد استفاده قرار گرفت. در ادامه کار کلویی به گسترش فعالیت برند خود پرداخت و کیف و عطر و عینک آفتابی را نیز به محصولات خود اضافه کرد.