سایت انتخاب نام برند

برای دریافت مشاوره و باید و نباید های زمینه فعالیت شما پیشنهاد می شود با کارشناسان فرداد رسا تماس حاصل کنید . نامی ثبت شرکت را انتخاب نمایید که از نظر قانونی قابل به‌کارگیری باشد. آیا نام دامین مناسبی برای این نام تجاری در دسترس است.

این ویژگی در همه مجموعه های تولیدی این برند، از کیف و لباس گرفته تا جواهرات، کفش، لوازم تحریر، عینک، لباس کودک، عطر، روتختی و هدایا، خود را نشان می دهد. مایکل کورس تاکنون برای افراد سرشناسی چون میشل اوباما، جنیفر لوپز، گوئینت پالترو و آلیشا کیز به طراحی لباس پرداخته است. پاسخ های آنها کمک می کند بتوانید از بین اسامی که به آنها رسیده اید بهترین گزینه را انتخاب کنید. را در نظر بگیرید که اسم خود را از تغییر دادن کلمه purchase به معنی خرید خلق کرده است. 3- نامی را انتخاب کنید که برای فروش در سایت های دیگر مشکل و مانعی نداشته باشد.

  • این موزه، قبلا محل زندگی ایوان مستروویچ، مجسمه ساز معروف کرواسی بوده، کسی که مجسمه های بسیاری ساخته و یکی از آن ها، مجسمه عظیمی در بیرون از گولد گیت می باشد.
  • هر برندی برای ثبت در زمینه های مختلف و پیش از اقدام نیاز به بررسی تخصصی دارد در صورت امکان شماره تماس ارسال بفرمایید .
  • ولی باید این اصل را در نظر داشته باشید که یک محصول با کیفیت با نام مناسب هزینه کمتری برای تبلیغات و برندینگ نیاز داره.

برای هر شرکت فنی مهندسی داشتن یک اسم استوار پایه ای برای آن محسوب می شود و قادر می باشد یک مزایایی برای کسب و کار باشد. دارا بودن یک نام مناسب برای شرکت مهندسی باعث پیشرفت و نیز بالا رفتن سطح خدمات رسانی و شهرت یک شرکت فنی خواهد شد . در انتخاب نام برای علامت تجاری ثبت برند تجاری و برند باید نهایت دقت را انجام داد تا نمایانگر ویژگی های آن محصول یا خدمات باشد. به همین منظور اسم شرکت الزامی است و مبادرات اولیه محسوب می شود. برای انتخاب نام برند نیز مانند همه کارهای دشوار دیگر سرویس هایی وجود دارند که در ازای راهنمایی تان از شما پول می گیرند.

اگر تمام مطلب رو مطالعه می‌کردید من داخل بخشی از مقاله گفتم که به زمانی فکر کنید که فروشگاه شما بزرگ شده و می‌خواهید برند خودتان را ثبت کنید. ثبت یک برند به صورت رسمی کار راحتی نیست و ممکنه اسم پیشنهادی شما برای برند از طرف سازمان ثبت شرکت‌ها رد بشه. پس همین اول کار اسم پیگیری ثبت تغییرات شرکت خوبی انتخاب کنید که در آینده مجبور نشید اون رو عوض کنید. بعضی از افراد فقط به دنبال اسمی دهن پرکن و شیک می‌گردند. برای انتخاب اسم مغازه، به‌جز ظاهر باید نکات دیگری را هم در نظر بگیرید. در سطح شهر می‌بینید که خیلی از مغازه‌ها اسامی بی معنی یا بی‌ربط به کارشان دارند.

چطور یک اسم برند مناسب انتخاب کنیم؟

برای انتخاب نام بعضی از برندها از اسم بنیان گذار آن شرکت ها و برندها بهره گرفته می شود که این کار مستلزم داشتن یک نام که همه گیر نباشد، است. زیرا، در این صورت امکان وجود برند های مشابه بالا خواهد بود. از برجسته ترین ویژگی های این نوع نام های تجاری، می توان به حفاظت از اسم آن اشاره کرد که موجب فراهم آوردن رضایت صاحب آن نیز می شود. مشخص کردن شخصیت کاربر (پرسونال) به شما امکان می‌دهد تا در کفش افرادی که می‌خواهید محصولات و خدمات خود را بفروشید، قدم بگذارید، پس می‌توانید نامی را انتخاب کنید که با مشتریان خود طنین انداز باشد. اسم تجاری همان اسم‌های بازرگانی، اسامی شرکت‌ها و … است که شرکت تحت آن عنوان فعالیت حقوقی و قانونی دارد و قانون هم از آن اسم ثبت‌شده در برابر استفاده دیگران حمایت می‌کند. در مقابل اسم برند ترکیبی از خواص و ویژگی‌های ملموس و ناملموس است که به بازار معرفی می‌شود و نیازی به ثبت کردن آن نیست.

اما گاهی لغات مبهم شرکت ها موفق می شوند اما نیاز به هزینه و تلاش بسیار برای بازاریابی دارند. اما شما بدانید که برای انتخاب نام مناسب به ارزش، هدف و ویژگی شرکت خود فکر کنید. اگر نام شما منحصر به فرد نباشد، مشتریانتان نمی توانند شما را از رقیبتان تشخیص دهند. شما اگر نامی را انتخاب کنید که شرکت های بزرگ قبلا آن را انتخاب کرده اند بدون شک برند شما در بین انبوه تبلیغات آنلاین و محیطی گم می شود. انتخاب نام مناسب برای شرکت باعث می شود تا مشتریان راجب اینکه به چه زبانی است و چه معنی می دهد سوال بپرسند . برندهای فراوانی از روش تلفیقی در انتخاب نام برند خود بهره جسته و با در هم آمیختن دو یا چند کلمه و در کنار هم قرار دادن آن کلمات به واژه خلاقانه و جدیدی دست یافته اند.

ویوین وست وود در دهه هفتاد میلادی با کار برای گروه‌های موزیک راک و پانک فعالیت حرفه‌ای خود را شروع کرد و در مدت کوتاهی به شهرت رسید و وارد جریان اصلی دنیای مد شد. دونا کرن طراح مد اهل ایالات متحده آمریکا و بنیانگذار برندهای دانا کرن نیویورک و دی‌کی‌ان‌وای است. وی در سال ۲۰۰۴ میلادی مفتخر به دریافت جایزهٔ «یک عمر دستاورد» را از سوی انجمن طراحان مد آمریکا شد. شرکت کلوئه در سال ۱۹۵۲ توسط گابی آگهیون راه‌اندازی شد و در حال حاضر متعلق به شرکت سوئیسی ریشمون می‌باشد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر پاریس، فرانسه قرار دارد و دفاتر بین‌المللی آن نیز در شهرهای توکیو، هنگ کنگ و دبی، امارات مستقر می‌باشند. لوگوی کنونی شرکت اِرمس که از دوک، کالسکه و اسب تشکیل شده، از دهه ۱۹۵۰ به بعد، مورد استفاده قرار گرفته‌است.

اسامی خلاقانه برای برند لباس

در ابتدا باید مشخص کنید که اسمی که انتخاب می‌کنید بر پایه برند شماست یا نام گروهی از محصولات و یا خدمات شما می‌باشد. به طور مثال الوپیک تعریفی از خدمات این مجموعه می‌باشد و یا خانومی مخاطبین خود را برای نام‌گذاری انتخاب کرده است. اسامی بر اساس زبان‌های مختلف همچنین می‌تواند برای فارسی زبانان بسیار جذاب باشد.

در سال ۱۹۷۷ هنگامی که همگان به استعداد وی در زمینه طراحی لباس پی بردند وی را در مؤسسه فشن و تکنولوژی نیویورک ثبت نام کردند. سرانجام در سال ۱۹۸۱ مایکل برند خود را وارد بازار نمود و از همان دوران به عنوان طراح لباس‌های اسپرت زنانه شناخته شد. دولچه گابانا شرکت کالای لوکس و خانه مد ایتالیایی است که در سال ۱۹۸۵ توسط دومنیکو دولچه و استفانو گابانا، دو طراح ایتالیایی، در شهر میلان تأسیس شد. شرکت دولچه و گابانا دارای دو برند مجزا است، که هر یک سیاست‌های را خود دنبال می‌نمایند.

تعجب می‌ کنم که چطور برخی از فروشگاه ها از اسامی استفاده می کنند که تلفظ کردن صحیح آن هم برای افراد، مشکل است. این اسامی خیلی زود به فراموشی سپرده می ‌شوند و این موضوع برای هیچ مدیر کسب و کاری، خوشایند نیست. نام یک فروشگاه به نوعی نشان دهنده حوزه کسب و کار آن فروشگاه می باشد. بنابراین اگر به درستی انتخاب شود؛ می تواند در ذهن ها، ماندگار گردد. در این صورت بدون صرف هزینه بالا برای تبلیغات؛ به راحتی توانسته اید از طریق نام و برندی که انتخاب کردید، به ذهن مشتری راه یابید. یک راه دیگر در رابطه با انتخاب اسم برند، استفاده از مشاوران مؤسسات حقوقی که در زمینه مسائل مربوط به شرکت ها فعالیت دارند، است.

کارتون انیمیشن

عموماً مشتریان به اسم‌هایی که از یک ریتم و ساختار تکرارشونده استفاده شده است، واکنش مثبت‌تری نشان می‌دهند و این نوع اسم‌ها می‌توانند به برندهای قدرتمندتری تبدیل شوند. به زبان آوردن این اسم‌ها خوشایند است و قابلیت ماندگاری ویژه‌ای در ذهن دارند. به عنوان مثال «مَزمَز» و «چین چین» را در نظر بگیرید که از همین سبک هستند. اما هیچ فرمول اثبات شده‌ای برای انتخاب اسم برند و موفقیت آن وجود ندارد. این اسم برای مغازه لباس فروشی که فقط لباس‌های ایرانی می‌فروشد مناسب است؛ اما چرا مثلا یک مغازه باید اسمش آرایشگاه ایرانی باشد؟!

اسم‌هایی که قبلاً شنیده نشده‌اند و منحصربه‌فرد هستند می‌توانند برای کسب و کار و محصول شما شانس بیشتری را به همراه بیاورند. به عنوان مثال اسم‌هایی مانند گوگل، یاهو و سونی کاملاً منحصربه‌فرد هستند که پیش از آن کمتر کسی آن‌ها را شنیده بود. اسمی که برای برند انتخاب می‌کنید، تبدیل به قسمتی از مجموعه بزرگ‌تر می‌شود. Yakka کلمه بومی استرالیایی برای کار است، این کلمه وارد زبان انگلیسی استرالیایی شده است. این برند تولید کننده لباس های مردانه و لباس های کاری محکم و با دوام مردانه و زنانه است. برند لباس کامیلیا کار خود را از ۱۵ سال گذشته شروع کرده است.

در این مقاله تا حدی با بایدها و نبایدهای انتخاب نام برای فروشگاه، آشنا شدید. توصیه ما این است که اگر لوگو و تصویر کوچکی هم برای برند خود در نظر گرفته اید؛ حتما آن را در کنار نام فروشگاه، قرار دهید. زیرا خیلی افراد حافظه تصویری بسیار بهتری دارند و معمولا تصاویر را بهتر به ذهن، می سپارند. توصیه می شود برای حک کردن نام و برند روی یک تابلو به تابلوسازی معتبری، رجوع کنید. تابلوسازی نامور سال هاست در زمینه طراحی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی فعالیت داشته و حتی می‌ تواند بهترین نام و لوگو را به شما مشتریان عزیز، پیشنهاد دهد. نام هر برند اعتبار آن است و به صورت جداگانه از اسم شرکت انتخاب می شود.

ثبت شرکت در مناطق آزاد

انتخاب یک اسم مناسب و زیبا برای برند گاهی یک مشکل است، آن هم اگر بدون شناخت و تجربه و اطلاعات کافی انجام شود. با وجود همه مشکلاتی که سر راه وجود دارد تفکرات و تمرکزات شما باز بهترین راه حل ممکن است. البته ممکن است راهکارهای متفاوتی وجود داشته باشد اما باز هم بهترین اسامی را برای برند می توان با تمرکز بر مشتریان بدست آورد. انتخاب نام مناسب برای برند از اساسی ترین اقدامات اولیه برای ورود به بازار است. تفکری که در پشت یک نام تجاری قرار دارد یک استراتژی است که نشان دهنده ارزش های یک نام تجاری است. انتخاب نام زیبا برای برند یکی از پیش نیازهای مهم برای به ثبت رساندن برند است.